Доставка
Поръчаните от Вас артикули , ще бъдат доставени до адрес или офис от куриер по Ваш избор.
Всички поръчки ги изпращаме по Ваше желание и с опция ОТВОРЕНА ПРАТКА, т.е (може да премерите и след това да платите).
Еконт Експрес:
* Всички цени са в лева с включен ДДС, тегло на пратката до 1 кг и с начислена 3% такса гориво.
Лео Експрес:
Заплащане се извършва чрез НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ на куриера.
За потвърждаване на поръчката ние ще се обадим или ще Ви уведомим по имейла, за да потвърдим наличността.
ЗАБЕЛЕЖКА:
1. Всеки един продукт, закупен от електронен магазин www.bgfamily.bg, може да бъде върнат до 14 дни след прeдявен отказ от закупуването му, съгласно ЗЗП и Общите условия на магазина.
2. Продукт, закупен от електронен магазин www.bgfamily.bg, не може да бъде върнат при нарушен търговски вид. При предявен отказ от закупуване, потребителя има право да върне стоката с приложен формуляр за право на отказ и получения касов бон.
3. Транспортните разходи по връщане на продуктите, след отказ от закупуване са за сметка на клиента!
Кога транспортните разходи са за Ваша сметка?
1.В случай че, при оформянето на Вашата поръчка Вие сте пропуснали да поръчате важен за Вас продукт или вместо желан от Вас продукт сте поръчали друг, ние ще Ви изпратим правилния продукт, като транспортните разходи в двете посоки са за Ваша сметка.
2.При ситуация, в която смените Вашето решение за покупка и желаете да върнете вече доставеният продукт, транспортните разходи в двете посоки са за Ваша сметка.
3.Замяна на продукт/артикул с друг такъв по желание на клиента също се извършва при заплащане на транспортните разходи в двете посоки от страна на същият.
Кога транспортните разходи са за сметка на BGFAMILY?
Екипът на BGFAMILY подготвя всяка Ваша поръчка/пратка с голяма грижа и внимание , като се съобразява и с всички изисквания от Ваша страна .Възможно е обаче поради ред обстоятелства продуктите във Вашата поръчка да пристигнат при Вас в недобро или повредено състояние.
Рекламацията се счита за допустима само при следните обстоятелства:
1.При получаване на различен продукт от поръчаният, в това число друг размер, номер, цвят и т.н. в случаите, когато Вие не сте предварително уведомени по телефон, електронна поща или писменно през нашият онлайн чат.
2.Установяване на щети по продуктите, но не вследствие на транспорта, след първоначалното отваряне на пратката. /моля обърнете внимание, че това винаги трябва да става в присъствието на куриер от съответната куриерска фирма, тъй като възникнали повреди при транспорта, напр. като спукване или счупване на чупливи предмети, разкъсване, намокряне или видимо смачкване на външната опаковка на пратката, са щети които могат да бъдат компенсирани единствено и само от куриерската фирма, но за целта е необходимо да се извърши оглед на пратката в присъствието на куриера/;
В горепосочените 2 случая ние Ви изпращаме съответния продукт като транспортните разходи са за наша сметка.
За да поискате рекламация, моля обадете се на тел. 0879/555 549